welcome to my life

just read my blog . thank you .

Friday, February 25, 2011

hospital story..

ari niy maybe aku da bley checkup dri hospital..doakan larh.da bosan arh duk cniy..yg aku tawu,tidow,mkn jewk..ari first aku masuk wad,tgn aku jd cm niy
.
sakit giler2 taw..ase cm na bunuh diri jew taw..
itu jarum yg first taw..aku kne msuk 3 jarum taw kat tgn..tpy gmbr laen ta sempat arh arh na snap.
huhu..

na tawu ta,mase saket pown aku sempat agy amik gmbr..da bosan sgt..trpkse arh..niy sume pic aku..tgkk arh..





haha..sempat kan aku..ta pela..da ngah bosan..naseb baek dktr kt cniy sume baek..

mlm niy.umah nenek aku ade knduri..ta dpt pegi arh..sdih giler taw..na pegi knduri..nak mkn..huhu jep tawu..

.
















ummu athiyah 2010


da lame aku ta citer sall bdk2 bilik aku tahun lepas..
name bilik aku thun lpas ummu athiyah..bilik pling bersih dlm batch 2010..huhu.bgge nye aku.

niy gmbr bilik aku..observe arh sendiri..hehe..amacam??okay ta?/brsih kan??hehe..
ahli bilik niy sume koya2 taw.termasuk aku..huhu..tanpe aku,sunyi r bilik niy..haha..
tpy tahun niy..kiteowg sume da pisah..kcuali aku ngn husna..aku selesa duk sebilik ngn husna..

sbnarnye ade bnyk agy aku nak tunjuk kat kowg gmbr bilik aku..tpy ta sempat arh nak upload..penat sgt2..huhu..now!




kte ubah topik arh plak..
skang aku nak citer pasal kembar org yg paling aku syg dlm dunie..hehe..nme dy muhd nuraiman binti zamil..niy gmbr dy..




hahaha..salah name arh,name dy daniel kelvin wan muhd saufi..ataupun name dy wan abdul hadi...hehe..nsem kan..dlu aku minat dy tpy skunk ta da..sedih..huhu..tahun niy dy na amek pmr da..aku doakan dy berjaye kt dunie dan akhirat..haha..aku pun da tahun last kt smaam..aku akn rindukn smaam..haha..


bosan da la..ase cm nak g jaln kt mega tpy ta ley..nanti dktr ta bgy kuar..huhu..k..la..na solat zohor jap..smbil2, tgu dktr suhaimi dtg ajar sal jantung plak..haha..k,,kwn2..bye..love u all..

No comments:

Post a Comment