welcome to my life

just read my blog . thank you .

Thursday, March 8, 2012

muslimah sejati target aku :)

assalamualaikum kawan2 semua .*lambailambai*

hari ni aku penad sangat sebab baru je balik dari asrama. ermm , minggu ni hari terakhir aku di kuliiyyah lughah sultan ahmad shah. akhirnya aku berjaya juga keluar dari bumi barakah tu. aku tak layak kat tempat mulia cam tu.

hari ni aku terpikir nak berubah , aku nak jadi seorang muslimah sejati , tapi camne ye ? aku berubah bukan kerana manusia ye , tapi kerana allah swt . baru aku sedar yang betapa pentingnya penjagaan rohanii dan nurani.aku amat berharap oneday, aku akan jadi muslimah sejati.









menutup aurat tu cantik sangat. kenapa lah selama ni manusia tak sedar akan kewajipan seorang muslim ? aku juga tak sedar akan batas aurat  insyaallah aku akan cuba untuk menjadi seorang muslimah. aku akan istikamah diri aku. kadang aku sendiri lupa tentang kewajipan aku sebagai wanita .

BTW, selamat hari wanita sedunia ~

menutup aurat tak semestinya pakai purdah tau ,

ramai orang kata , orang bertudung skema, tapi mereka skema di mata kamu , dan mulia disisi allah swt .tak semestinya bertudung tak cantik .









orang bertudung pun cantik tau . ermm , aku harap aku dapat mengubah diri aku kearah positif . aku tak nak dah promote gambar kat fb dah , malu kot , hahaaa~

okeh lah kawan-kawan .

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment