welcome to my life

just read my blog . thank you .

Thursday, August 16, 2012

menjelang HARi RAYA AIDILFITRI :)

assalamualaikum semua .

dah sebulan kita berpuasa , sekarang hanya tinggal berapa hari aje lagi nak raya . mesti korang semua happy kan ? kita patot bersyukur sebab masih bernafas pada hari ini . ALHAMDULILLAH .dan aku juga gembira sangad bila dapat tahu keadaan kelas aku semakin membaik . dan aku berharap lepas ni tak ada lagi masalah antara kami .
sekarang , aku gembira dengan suasana sekarang . aku nak terus macam ni . kami bagaikan satu keluarga .









dan aku nak ucapkan tahniah pada kawan baik aku NURUL NADIAH sebab dah bersatu dengan HAZALIF HAZANI . bila tengok dia happy , aku pun happy . sekarang aku tengah tggu giliran nadzratul dan ayu pulak .aku ? HAHA . biarlah tuhan je yang tahu siapakah dalam hati aku sekarang . maybe from DSPI . HEHE . dah dah . buat masa sekarang aku nak belajar dulu . lupakan dulu pasal ni . aku percaya pada jodoh . andaikan jodoh aku dengan dia tak kemana kan ?biarlah aku pendam dulu perasaan ni sebab aku tak nak kecewa bila aku tahu dia suka kat orang lain . betul tak ?
sekarang aku tahu yang dia dah ada makwe . tapi kite kne tetap cool .tuhan akan sentiasa lindungi kita .

aku baru habis MIDTERM . aku sedih sebab tak dapat buat yang terbaik dalam MIDTERM ni .aku janji dengan diri aku yang aku akan buat yang terbaik dalam FINAL nanti . INSYAALLAH , sebab aku kan ada dia untuk sentiasa bagi aku semangat . semangat dari dia amat penting dalam diri aku selain dorongan dari parents aku . cuma semenjak dua tiga menjak ni , aku rasa macam dia marahkan aku , sebab dia macam tak pedulikan aku . aku cuma nak dia berjaya jugak . aku nak tengok sangad dia gembira macam nadiah dan hazalif .

walaupun suka dalam diam tapi aku rasa gembira sebab aku berjaya sukakan lelaki . i mean , saya dah boleh terima semula lelaki dalam hati selepas perginya SYAFIQ YUSOFF . ALHAMDULILLAH .aku rasa lega sangat , dan lepas dari ni aku janji tak kan buat perkara bodoh lagi . aku akan buat sesuatu pakai otak . bukan pakai kepala lutut ,

untuk ucapan raya :

aku nak mintak maaf kepada semua orang kalau ade TERkasar bahasa dengan korang . aku bukan insan yang sempurna . tapi aku hanya insan yang perlukan kemaafan dari korang semua terutamanya dari abang kesayangan aku di KUIS (AUZAI AHSAN BIN ZAMRI). aku banyak buat salah dengan dia . aku harap sangat dia dapat maafkan aku .


then , ucapan maaf juga untuk geng aku yang tersyang NADIAH < NADZRATUL < AYU SYUHADAH sebab banyak buat korang terasa dan buat korang marah kita , kita sayang korang sangat tau , kita sumpah yang kita rasa sunyi takda korang . kenangan antara kita manis sangad . maafkan kita k .



ingat tau korang , asila sayang korang sangat , asila nak terus bersama korang .then aku jugak nak mintak maaf dengan ATIQAH FASIHAH sebab aku dia dah jadi mangsa pergaduhan , maafkan kita tau tiqah . kita janji tak kan buat cam tu lagi . kita menyesal sangat2 . kita suka sangat dapat kenal tiqah dan kawan yang lain . korang telah ceriakan hidup kita yang gelap ni .


dan untuk semua kelas DSPI , tolong lah maafkan kesalahan kita tau . kita amat sayangkan kelas ni , MAJUKAN DSPI DEMI KUIS , hehe .


dan untuk CAPITAL A , kita sayang awak sangat , kita harap awak pun sayang kita . kita sentiasa doakan awak ,

BABAI < SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI <

No comments:

Post a Comment