welcome to my life

just read my blog . thank you .

Saturday, October 22, 2011

aku di hina !

salam kawan-2 .


hari ni dan saat ni ,
ana sedih-2 giler-2 .
dah lame ana takk keluar air mate cm niy .
ana di hine oleh orang y penah ana syg dan cinta .


kau mcm2 la bibik la ape la......bibik pon malas nk bt kje.......badan da gempal da kes malas la tu....bawak adik g pasar bolehplak.....bwak bibik xnk!!!!kesian bibik......
kau blar la perempuan.......

enta3!!!!!!pe kau ingt aku ambik bahasa arab lg ke....otak kau letak kat mne perempuan....kat kpale lutut ke!!!!!!!!!!!!

sape hina kau........mmg aku ade masalah... masalah aku ngn kau.....
kau tau tak ape yg kau bt selama ni salah.....
kau ingt aku nme aku ni untuk ka jaja kat blog kau ke.........
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............panas nye ati aku.......!!!!!!
pdn mke...


ermm , kawan-2 , ana sakit ati sangat-2 .
ana mmg jahat kan ?
ya allah . maafkan dose-2 ana .
ana janji takk kan ingat dea lagi .

No comments:

Post a Comment