welcome to my life

just read my blog . thank you .

Saturday, March 31, 2012

31 mac 2012

assalamualaikum ~

hai hai ~ apa kabar semua ? saya kat sini alhamdulillah sihat walafiat ~ ermm ~ pejam celik pejam celik result SPM dah pun candidates SPM 2011 terima ~ aku dapat capai target aku . syukur sangat sangat . bila aku dapat result , aku rasa cam nak balik rumah terus sebab terlalu excited ~ untuk pengetahuan semua , aku amik 9 subjek semua sekali .

BAHASA MELAYU , BAHASA INGGERIS , SEJARAH , SAINS , PENDIDIKAN ALQURAN SUNNAH , PENDIDIKAN SYARIAH ISLAMIYAH , BAHASA ARAB TIGGI , MATEMATIK dan EKONOMI ASAS ~

aku cemerlang semua dari subjek tersebut . CONGRATULATION aku ucapkan kepada kawan kawan aku yang mendapat straight A . kamu amat bijak ! sekarang , aku ngah pening nak pilih IPTA or IPTS . ma suruh amik IPTS . aku just ikut je cakap ma ~ dan aku memilih KOLEJ ISLAM ANTARAbANGSA ~ harap aku berjaya di sana ~ AMINNN ..


lama dah tak story kat blog ni ~ selama ni busy sangat sampai tak sempat nak update BLOGGER ~ so arini aku ambik keesempatan untuk update blog ni ~ macam cerita ada ~ sedih ada , gembira ada , lawak pun ada ~ HEHE ! aku mulakan dengan cerita gembirra dulu okeh ~

GEMBIRA --->

selepas aku dapat result SPM , parents aku terus benarkan untuk aku berhenti STAM~ alhamdulillah ~ then now , aku adalah menanam anggur yang terkenal  > penganggur < HAHA ! duk umah bosan jugak ~ so aku amik keputusan untuk kerja ~ sekarang aku dah dapat kerja . kerja apa ? HAHA ! aku cuma kerja kat taska je ~ kerja jaga budak budak , aku kan suka budak budak , INSYAALLAH aku akan kerja dengan baek . then aku terkejut bila aku dapat tahu yang aku satu teempat kerja dengan kawan baru aku tu ~ apa apa pun aku kerja bukan sebab kawan tapi sebab nak cari pengalaman ~ barpun gaji RM600 sebulan tapi syukur lah dapat juga merasa pegang duit banyak banyak . HAHA !

SEDIH --->

tadi aku dengan adik pergi kedai topup sebab nak beli sim card prospaid broadband aku ~ aku sedih sebab IC aku rosak dan tak leh guna untuk beli simcard baru ~ tak dapat lah aku online mase kat IM15 nanti ~ adoii ~ lemah ~ lepas tu mase dah nak balik tu , tetiba nampak CAPITAL S kat kedai topup tu , tetiba ati aku rasa sedih gila ~ kenapa perlu tuhan temukan aku dengan dia ? aku tak sanggup ! kenapa aku sayang sangat kat dia ? ermm ~ YA ALLAH , aku mohon , aku mahu lupakan dia . baagi aku . dia sangat sangat bermakna dalam hati aku . aku sayang sangat sangat CAPITAL S . aku dah cuba nak mengelak dari dia , tapi aku tetap jumpa dia . macam tu jugak 5 tahun lepas ~ aku nak isi minyak motor pun suruh orang sebab aku memang lemah dengan muka dia ~ ramai orang cakap , cinta aku memang sejati . tapi mungkin bukan jodoh aku dengan dia . walau apa apa pun berlaku ~ aku tetap cinta dia ~ sekarang aku tak leh ganggu dia tapi aku tetap ganggu dia , sebab aku rindu sangat sangat kat dia ~ andai dia tahu aku terlalu rindukan dia ~


HAHAHA ! dah habis dah ~ aku nak pergi makan ni ~ bye semua ~







No comments:

Post a Comment